Lämna mig i fred!!!!!!

Nu har den där Emelie( min förra bästis) kontakat mig igen.... Det första messet hon skrev var ett hån mess.... Jag skrev till henne att jag inte var på humör och att hon kunde ta sin dåliga humor och stoppa upp den där solen inte skinner...
 
Jag sa till henne äntligen att om hon ville snacka så skulle hon komma till mig i skolan.. Men det ville hon inte direkt .. så om hon kommer till mig i skolan ska jag säga att hon fick sin chans men att hon suumpade den...
 
Jag vet att jag varit ett ärsle... Men kom igen... jag slutade, varför kan inte hon göra detsamma?
problemet är att hon behöver mig.. de e därför hon trakkar mig såhär.... 
 
Får väl se hur det blir i skolan...
Hoppas att ni andra har det bra så länge..
Mvh TheLieInYourEye Girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0