Klagomål från alla håll

I dag så skulle jag vara med en av mina ''bästisar'' men så dissade han mig trots att vi hade lovat varandra att va, han ville lana istället.. 
 
Mådde inte alls bra i dag :S vet inte varför :O Bara mådde skit.
Jag tror att mitt psykiska börjar drabba mitt fysiska tillstånd. 
 
Alltså vilken depp blogg jag har ( vet att jag tar upp det hela tiden)! 
Jag ska kolla med en kompis om hon kan hjälpa mig med lite idéer till bloggen om vad mer jag kan skriva om än detta :P
 
Jaja jag blev dissad, också bakade jag en kladdkaka hemma men då kommer min styvmamma och klagar på att jag gör allt fel ( som vanligt). Vilken härlig fredag och början på helgen! (Y)
 
FML.....
 
Hoppas att ni andra har det bra
Mvh TheLieInYourEye Girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0