Föräldrar....

Jag blir så jävla sjukt less på min pappa! 
Jag kommer hem och får reda på att han har gått igenom hela mitt rum! Rensat varje liten hörna! 
Alltså mitt rum ser inte ut som ens tonårings rum.. Det ser ut som ett jävla gäst rum! 
Hur fan tänker han?! Lätt att lite på en förälder som beter sig som ett jävla kontroll freak! 
USh ne är så sur och arg... 
Och det blir ju inte bättre med mamma heller... Hon kommer nog inte alls ångra sig till jul.. Så det ser ut som att jag kommer att få fira jul med pappa... Det är inget illa med det.. men.. det skulle vara mammas jul inte pappas , vi har så här att jag firar varanan jul och har alltid gjort så... och nu kommer en jävla person och förstör det...
Fuck vad livet ska vara härligt ibland...
 
Jag hoppas att ni andra har det bättre än jag
Mvh TheLieInYourEye Girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0