Flyttnings dags!

Jaha.. nu är det dags att flytta igen :)
Haha bort från lägenheten och in i huset igen xd alltså inte samma hus men alltså bodde i hus innan :)
Det blir stationhuset vi ska flytta in i :) det är 112 år gammalt! :O Man bor i en del av historian :D
Hm.. vad har hänt i dag..? Inte så mycket faktiskt.
Allt jag gjort var att gå till skolan o sedan dra o titta på huset o mitt rum :) Det är fiint o större än mitt nuvarande rum :D 
Men får inte behålla min soffa :'( Buhu...
I morgon blir det bup och sedan hem o börja kolla på saker till hust mabey? ;)
Få dra till huset o fota lite så ni kan se hur det ser ut :)

Hoppas att ni andra har det bra! :D 
Mvh TheLieInYourEye Girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0