Down..

Jag har försökt få in lite bilder på datorn men det skiter sig hela tiden.. Så jag får nog fixa det i helgen i stället så att jag kan få några färska bilder tills på måndad senast!
I dag har det varit kul o mindre kul...
Det roliga var att skolan var ganska lung och att det gick bra hos tandläkaren :) Jag var på betel och bakade äpple maräng :D Gott men skulle hem o äta sen så då blev de inte lika gott med mat ;S
 
Det dåliga är att jag är så envis!
Jag håller fortfarande på att bråka med min ''bästis'' eller vad man säger... ex. bästis? xd
Hon håller på att reta och irritera mig så mycket att jag vill ge igen. Ja, jag vet att de inte är rätt men man är ju bara männsklig.
Jag låter henne vara nu men får se hur de blir imon. Om jag orkar bry mig eller inte.
 
Jag är skit trött efter ...ja jag vet inte vad.. jag har börjat må mer o mer dåligt.. mamma säger att det är all stress.. Och då hjälper inte bråk direkt men jaja... 
 
Hoppas att ni har de bra ni andra :)
Mvh THeLieInYourEye Girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0