The truth is not pretty but damn better then the lie


Det blir inte något ämne idag... eller inte just nu i alla fall :P
Tänke bara skriva om saker som jag kommer på, för det har varit en lite jobbig vecka med både vännerna och plugget :S

För det första så skulle jag få jobba i en kiosk ( vet inte kul tror du) som jag älskar! Alltså den är med i många av mina barndomsminnen. Jag hade fått jobbet och sedan så säger chefen att vi ska sitta ner och prata lite. Då så är man för ung för att jobba där... Man skulle vara född tidigare... Då var de andra regler...

Det som har gått bra är väl proven :)
Fick G i biologi, svenska, historia.
OCH MvG i Engelska :D  Men det var bara läs och hörförståelsen i nationela...
Får se uppsatsen och sedan muntliga men jag är ju så pratglad så det klarar jag lätt ;)

Aa, sen så vill jag väl säga grattis till en av mina bästa vänner :D
ELIN 14 NU ! :D Stor tjej :D Tack vare henne så började jag blogga här.
Hennes blogg:
http://elinalmquist.blogg.se/

En riktigt kulig tjej ;)


Sen så får vi se...
Funderar på att börja hissa och dissa :P Får se :D

Ha det bra tills nästa gång

MvH TheLieInYourEye Girl



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0