Första och andra ursäkten...


Jag vill bara be om usäkt för att jag inte bloggat sen förra måndagen... :/
Mina föräldrar är skilda och inte direkt bästa vännerna så de vill typ inte mötas, så det blir inte alltid att jag får min dator hos pappa. Jag vet dumma skit saker de håller på med! Men jaja.. That's life... Men nu vet ni varför jag inte bloggar ibland.

Det andra är att jag vill be om ursäkt för att jag inte svarar på allas kommenterer .. :/
Det är så att min styvpappa ''kontrollerar'' min dator så han sätter massa spärrar på den..
Jävla iditor... men skit samma, så ibland så blockeras vissas bloggsidor, vet inte varför! Men så är det! Men om du vill att jag ska svara på något och inte svarat på typ en vecka så skriv ett mail till mig eller skriv att jag ska göra ett blogginlägg för att svara dig :)

Hoppas ni har det bra tills nästa gång

MvH TheLieInYourEye Girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0