The rain came but the sun will come


Hejhej
Ja, Rebecca heter jag och har bloggat ganska mycket innan, men inte lyckats så bra med det.
Jag har inte riktigt hittat något att blogga om så det tog tillslut.
Men nu är jag på fötterna igen och har hittat ett ämne som egentligen intresserar alla.
Och man kan säga att ämnet är ALLt OCH ALLA.
Jag kommer inte blogga om min vardag som vissa andra gör utan jag kommer blogga om det vi alla utsäts för varje dag. Det kommer vara bra och dåliga saker så man får väl se hur detta går.
Kritisera gärna mig och lämna förlag om vad jag ska skriva om.
Är öppen för allt och alla så skriv om det minsta till det största sakerna.
Det kanske är något som har hänt dig eller någon annan , eller något du tänker på men inte riktigt vill skriva om själv.

Aja jag vill i alla fall tacka en av mina bästa vänner Elin som har hjälpt mig att fixa denna bloggen ( som säkert kommer behöva mera fix senare ;) )
Hennes blogg länk hittar ni i länkar i menyn.

Detta var då mitt första inlägg och hoppas att det finns någon där ute som vill möta lite motstånd.
Ha det bra tills nästa gång
MvH TheLieInYourEyeGirl

Kommentarer
Postat av: Elin

Nämen, tack :)

2012-04-20 @ 21:55:59
URL: http://elinalmquist.blogg.se/
Postat av: Rosida

Sv: du kan ju skriva om vad du brukar klä dig i, bilder från din vardag, lägga in låtar du gillar och så! :)

2012-04-21 @ 22:51:27
URL: http://rosida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0