Snook, svett & tårar

Haha vet inte varför jag skrev de som rubrik. Lyssnar på den låten just nu så tyckte jag att det passade på något sätt ^^
 
I dag har faktiskt det har gått ganska bra :D 
Fick ett bra betyg på ett test. Det högst faktiskt ^^
Fick beröm från min mattelärare ( är jätte dåligt på matte) :D 
 
Men sedan måste ju alltid det lilla komma och förstöra ...
Min föredetta bästavän skrev till mig i dag igen. Hon skrev:
Jag får snacka med dig någon dag. 
Inge mer... 
Och jag brydde mig inte ens att svara för att det verkade ju inte vara någon fråga så jag hade väl inget att säga till om.. 
 
Kan hon inte lämna mig ifred? Men går hon på mig och så så kommer jag berätta varför jag inte pratar med henne längre... För då måste hon verkligen fatta eller?
Ingen hör med döva öron ingen ser med stängda ögon, öppna dina ögon och öron så kanske du fattar! 
Hoppas att ni andra har det bra 
Mvh TheLieInYourEye Girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0