Seg dag



Jag pallade nästan inte blogga i dag.. Är bara så trött, psykiskt och fysiskt. 
Det är en stor förändring det här med gymnasiet :/
Och när man förlorar vänner så blir det inte enklare, men dem som inte vill behandla mig väl ska jag inte vara med. Så Fuck them!

I dag klippte jag mig ( Bild kommer där uppe). Det blev kort men snyggt! Kan sätta upp en gemförelse bild och ni fattar nog vilken som är vilken xd
 
Ska till min moster i helgen så vet inte hur det blir med uppdateringar men annars får jag skriva när jag kommer tillbaka på söndag. 
 
Som ni ser så är jag skit seg!!!! 
Men om jag blir lite piggare kanske jag skriver något till inlägg annars så höres vi senare!!!
Ha en bra kväll alla! TheLieInYourEye Girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0