Minnet dör sakta...


Jag hade tänkt skriva något om min pappa o hans fru... men jag glömde bort det xd Ni vet det där hatet som sitter i en och bara vill ut och dela sig... Jag menar de vet inte att jag har blogg så man kan ju skriva vad som helst om man ville, man behöver en plats där man kan skriva av sig och det vet nog ALLA vad jag snackar om. 
 
I dag blev det inget kul eller något, har fortfarande den hära jävla hostan.... Pappa och Sara ( hans fru) drog till Ullared och genast så blir man hundvakt... Jag orkar inte! 
 
I dag känns det som att jag bara skriver för att skriva... helt meningslösa ord alltså
Ush, ne får se om man hittar något att skriva om till lite senare .
Tills dess så får ni alla ha en toppen dag! Mvh TheLieInYourEye Girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0