Love them or hate them...


Grannar... När jag skriver det ordet börjar folk direkt tänka tror jag, vet inte på vad men mycket. Kanske har man själv råkat ut för några av deras ''händelser''.
Just nu håller min granne på och har fest och som jag sa innan så är jag inte den kryaste så jag kan gärna behöva lite lugn och ro. Vi har inte ens blivit tillsagda att han ska ha det.. Och sist han hade det så höll det på till kl. 3 på natten... DET klarar jag INTE av! 
Håll tummarna med mig om att det inte kommer bli för högljut eller stökigt...
 
p.s 
Vill gratta min bästa vän och hennes kille som har sin första års dag i dag! ^^ ( Eller vad man nu kallar det) Grattis!!! Älskar dig Floortje och du förtjänar någon som honom! 
 
Hoppas att ni alla andra har en bra kille med er och ni som inte har det ÄN ( som jag) får ta och vänta lite till... Jag känner mig på ett litet kärleks humör i dag så om du har någon söt historia eller något som du vill dela med dig av så skriv den gärna till mig.. Vem vet? Din historia kanske hamnar på bloggen ;)
Ha en fortsatt trevlig kväll XoXo Gos... Hehe ;) TheLieInYourEye Girl 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0