Hur säger man något sådant...?

Detta är en väldigt viktig fråga som jag bara kan ställa mig själv men alltid skönt att skriva ut det och kanske få lite stöd eller hjälp...
 
Hur säger man tills sin mamma att hon har förlorat sin dotter och lämnat henne?
Nej ingen har dött, men det känns verkligen som att hon har förlorat mig.. 
Söndagen på midsommarhelgen så bestämde jag mig att jag skulle flytta till pappa för att jag klarar inte av killen som min mamma är förlovad med.  Jag sa till henne att jag tänker inte komma tillbaka fören han är borta. Jag har inte träffat henne eller min lillebror på över två veckor... 
Hon och killen har tagit ifrån mig min tid med min lillebror... Månader... 
Pappa sa att jag skulle ge henne till julafton , det är all tid hon får... Sedan så har hon bestämt sig.
och jag är så rädd att hon kommer välja honom. Jag klarar inte det.. 
 
Jag menar min egen mamma har valt bort mig... 
Nu vet jag hur det verkligen känns att vara nedbruten tills du bara är en liten pöl...
 
Tack mamma... 
 
Mvh TheLieInYourEye Girl....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0