Bättre dagar kan man uppnå

Sitter just nu i skolan och väntar ut håltimman. Så tänkte att jag kan poppa in ett litet inlägg då. Jag har inte bloggat för att jag har bara tänk på sorgliga saker.. Varje gång jag försöker tänka på något roligt o le så kommer antingen min lillberor eller något annat upp i huvudet och då sjunker jag ner i min ensamma dvala igen. Men jag kan inte bara sluta skriva för de, för jag vet att det finns andra som har det värre och kanske behöver läsa något sådant som jag skriver. Jag har blivit en zombie, min kropp fungerar fortfarande på något konstigt sätt men jag känner att en del av mig är död. Jag går igenom livet just nu som en rutin. Inget mer, inget mindre. Och något som verkligen börjar oroa mig är min matlagning. Min kärlek för bakning och till lagning av mat har slutat. Jag vet att det har någonting med Gabriel att göra. Jag märkte det härom dan när vi lagade mat i klassen. Jag gick ut och bröt ihop på toaletten. Har jag gett mig in på rätt linje? Var det verkligen bara för Gabriel som jag gjorde detta? Jag ville utbilda mig snabbt och flytta hemifrån så han skulle kunna flytta hem till mig. Det kanske var så. Men jag ska fortsätta kämpa för hans skull. Kommer lägga ut bild på honom snart. Ha det bra så länge Mvh TheLieInYourEye Girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0