Burn World Burn...

I dag har det inte varit en bra dag...
Utfrysning, skit snack och sedan en plötslig längtan efter mamma...
 
Just nu sitter jag och gråter och vill att mamma ska komma o krama mig o Gabriel ska komma och le mot mig.... OCh nu när jag skriver detta blir jag ledsnare.... Ser typ inte var jag skriver....
 
Jag vill inte gå till skolan i morgon.. mår för dåligt. MEn det blir väl att sätta på sig den jävla masken o le igen...
Jag vill prata med en kalsskamrat om detta ( vet inte just varför en klasskamrat) ... Men inte en jävel e inne. O sedan tänkte jag smsa men va fan kan ju inte störa folk med mina problem så skriver ut det här i stället....
 
Hoppas att ni andra har det bra
Mvh TheLieInYourEye Girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0