Live for the music and the music will make you live


Dagens ämne:

Friendzoned!

Alla håller just nu på att snacka om hur friendzonade killar blir. Men då har jag en sak och säga.
Har ni tänkt på att tjejer också blir friendzonade? Jag menar alla snackar om hur synd det är om killar som inte får sin kärlek och så. Men vi tjejer då? Det sårar oss också faktiskt!
Och med detta menar jag ju inte att vi ska skita totalt i killarna och bara tänka på hur killar behandlar tjejer , men jag menar vi tjejer KAN också blir friendzonade men ingen verkar fatta det för när jag tog upp det här om dan med några kompisar så tittade de skit förvånat på mig och sa '' ja det kan vi ju''! Haha som om de inte visste det! Jag menar har ingen tänkt på att tjejer blir det hur lätt som helst också?! Nästa gång någon ni känner pratar om en kille som har blivit det, säg det då och kolla deras reaktion för man tänker inte lika på det när det gäller tjejer.

Ha en bra dag tills nästa inlägg
MvH TheLieInYourEye Girl<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0