Saknar er!

Jag tar det fortfarande hårt det där med mamma o min lillebror.. Jag menar det känns redan som att jag vet att de inte kommer skiljas innan jul.. 
När jag var ute och gick i går så tänkte jag på detta. Ush, vad jag grät! Jag kunde aldrig trott när jag var mindre att jag var en av de som inte bodde hos sin mamma.. 
Men inget kan någonsin förlåta all den tid jag har förlorat med min bror... 
Älskar honom över allting! Och nu när jag inte får vara med honom... 
 
Jag saknar dig Gabriel! Jag vill vara med dig hela tiden! Jag vill känna av smärtan när du slår mig och höra ditt skratt. Ditt leende får mig att gråta av lycka. Du gråter ibland när jag går iväg, det tar död på en bit av mig. Förlåt för att jag inte finns där för dig! Jag älskar dig... Min älskade skatt... 
Hah nu måste jag sluta, ser inget på grund av tårarna... Åter igen , älskar dig gubben...
Ha det bra ni andra
Mvh TheLieInYourEye Girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0