Rasar ner!

Nu så är jag på gång!
Jag har börjat på dans och jag trodde att det skulle vara skit jobbigt och att alla skulle titta för att jag var så stor men nej! Det var skit kul! Alla skrattade :)

Men sen när jag kom hem ( rätt nyligen) så kom jag på att jag har en uppsats att skriva till imon om rotfrukter... Men den skrev jag ihop skit snabbt så nu ska jag titta på lite komedi, typ Jim Breuer och kanske Jeff Dunham :D 

Jag har inte så mycket deppigt att skriva om i dag så därför är inlägget så kort xd Haha nee men alltså jag är ganska slutkörd och trött så jag tar la ett inlägg med bara bilder istället :) 
Ha det bra ni alla!
Mvh TheLieInYourEye Girl
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0