Dum dag...


I dag har allting bara gått käpp rätt åt helvete... 
Jag käner att alla känslor inom mig börjar sakta bubbla upp :/
I dag i skolan så skrek jag nästan på läraren... snäste åt några.
Allt med mamma och så börjar komma upp.
Det är så att jag inte bor med mamma längre pågrund av min styvpappa. 
Så jag träffar nästan aldrig henne eller min lillebror längre och det tar mer och mer på mig varje dag. 
Jag försöker göra som jag alltid gjort med problem, dölja dem med humor så i dag var jag även ganska knäpp och pratade hela tiden och fjantade mig och alla skrattade. Det är så man slipper undan alla frågor och konsekvenser för ett tag. 
Det är typ allt som hänt.
NEJ! Jag var med Natalia också :) 
Tack gode gud för henne....
Hon får mig alltid att skratta och må bra :)
Älskar dig gumman! 
Ni får ha en bra dag tills nästa gång! Mvh ThelieInYourEye Girl

Kommentarer
Postat av: Elin

Det där såg gott ut. <3

Svar: Haha det var det!
Rebecca

2012-09-03 @ 19:38:07
URL: http://elinalmquist.blogg.se
Postat av: Natalia

älskar dig med <3

Svar: None
Rebecca

2012-09-04 @ 07:12:30
URL: http://natalia98.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0