Det blir bättre

 
I dag så efter skolan så ringde mamma och frågade om jag kunde vara barnvakt till Gabriel. Självklart!
Så jag tänkte att jag skulle svänga förbi gamel mormor ett tag och se hur hon mådde.
Hon mådde fint fint, men verkade så ensam :/ Så jag lovade att jag skulle träffa henne mer. Jag menar vem vill sitta inne ensam nästan hela tiden?
 
Aja tillbaka till Gabriel.
Det gick hur bra som helst! Jag älskar allt med honom! Han kan bli hur sur på mig men jag kommer alltid älska honom. När mamma skulle köra hem mig så försökte Markus vara snäll.. Jag börjar känna mig lite skyldig men jag får inte ge upp! Jag vet att om jag flyttar tillbaka så kommer allt bli detsamma...
När jag skulle gå så började Gabriel gråta. Han ville till mig. Han ville inte att jag skulle gå! Jag är hemsk! Jag försökte nog säga mitt namn men skrek bara mamma. Han ville inte ens vara med mamma han ville bara vara med mig och jag lämnade honom!  Jag kunde hålla mig för att inte gråta i bilen och satt o pratade o log med mamma o skrattade. Men precis när jag stängt dörren och gått in i lägenhets byggnaden så kunde jag inte hålla det längre.. Jag vill ha min Gabriel med mig! Jag vill inte lämna honom! Jag älskar dig lillkillen. 
Hoppas att ni andra har det bra 
Mvh TheLieInYourEye Girl

Kommentarer
Postat av: Natalia

Vad kul att du entligen fick träffa honom <3
Du kommer säkert ha mer tillfällen att få vara med honom!
Kram <3

Svar: Tack gumman kram! <3
Rebecca

2012-09-17 @ 21:12:42
URL: http://natalia98.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0