Det är komplicerat


Först vill jag ge en tyst minut till en JÄVLIGT bra och respekterad skådespelare! 
R.I.P! Du får mig att gråta med dina filmer! Du kommer alltid att vara en av mina älskade skådespelare!
 
Rubriken är det jag tänker på med det jag ska skriva om i dag...
Hur ofta och mycket har man inte hört det ordet? 
Det är komplicerat... Komplicerat my ass! Det är bara för att man inte vill eller orkar förklara...
 
Jag har precis bråkat med en av mina bästa vänner... så hon försvann och tyckte att jag var dum i huvudet för att jag hade en åsikt..
Sedan skiten med mamma..
Och nu har jag fått en klass kamrat att bli arg på mig, hon sa att jag kränkte henne... och när jag ringde till mamma för lite stöd så gick hon emot mig direkt och sa man måste tänka innan man pratar... Jag menar jag vet ju att man måste det men tack för stödet mamma...
 
Det börjar ta på mig mer och mer känner jag.. Jag sjunker sakta ner i djupet... Börjar bli galen, tappa fattningen.. Jag sket totalt i engelskan i dag, alltså jag var på lektionen men jag pallade inte bry mig ( Jag älskar engelska mest av allt i hela skolan.. )
 
Jag vet inte vad jag ska göra, kan inte prata med någon.. 
Ush vilken depp blogg jag skriver! Det känns som att jag bara klagar och klagar...
Men detta är det enda stället som jag kan vara fakitskt mig själv och skriva vad jag känner. Min lilla dagbok. 
 
Får väl se hur det blir i morgon, om jag sjuker djupare eller kan jag kravla mig uppåt?
Ha det bra så länge alla ni! Mvh TheLieInYourEye Girl
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0