Hiss O Diss


NU tänker jag börja med att Hiss O Dissa! :D Får se hur detta håller i sig men det ska jag nog få att funkar :)

Dagens Hiss:

Ni vet när typ någon/några som ni bryr er om blir riktigt sjuka och ni måste ta hand om dem.
Jag älskar verkligen känslan av att få alla tack.
Som t.ex. min mamma har lugninflamation ju och de andra har också något och mamma har gått runt och säger '' tack gumman, jag älskar dig, jag ska gott göra dig för det här''.
Det får i alla fall mig att må så bra och känna mig så stolt.

Så i dag Hissar jag : känslan av att få beröm för du tagit hand om någon/några.

Dagens Diss:

Jag blir verkligen trött på alla löjliga bråk som uppstår nu bland folk!
Jag menar det kan vara mellan mig och en kompis eller några andra som bråkar.
Så frågar man dem och de säger den pjuttigaset saken som finns!
Det är så grymt iriterrande att folk hakar upp sig på det!

Så i dag dissar jag: Bråk om små saker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0