The truth is worse but the lie hurts more

Dagens ämne är :

Ärlighet.

Någonting som vi alltid kommer ha omkring oss och vi måste passa oss för är vad folk säger.
Hur många gåner har du inte blivit lurad eller att någon har ljugit för dig?
Ärlighet är något som vi inte ofta tänker på.
Vi ljuger minst 1 gång varje dag. Eller aa nästan alla i alla fall.
Vi slår ner och sparkar och spottar på ordet ärlighet!
Jag skäller inte på alla där ute nu , utan mig själv också!
Vi måste verkligen skärpa oss och tänka på det vi säger!
Ska verkligen framtiden se tillbaka på detta och se massa lögner och skit?
Det tycker i alla fall inte jag.
Jag kan inte säga att från och med i dag sak jag bättre mig men jag kan absolut säga att jag ångrar de mesta lögnerna jag sagt.

He det bra tills nästa inlägg

MvH TheLieInYourEye Girl


Kommentarer
Postat av: Filippa

Sv: Tack så mycket, blir jätteglad ! :) jag vet faktiskt inte, asså det enda jag bloggar om är egentligen bara min vardag...kram.

2012-04-23 @ 19:06:02
URL: http://filippaf.blogg.se/
Postat av: M I C K I

fin blogg!

2012-05-01 @ 00:41:44
URL: http://mickijohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0